Assalamualaikum
kad aper plak ni???? dalam minggu ni jer aku dh jadi 2 ahli kad yg berbeza
1 tuk binatang peliharan dan 1 lagi yg aku nk cite ngn korang ni pasal kad karangkraf...
kad karangkraf ni adelah kad diskaun...
so kalo korang ni jenis yg GILER ngan buku or novel macam aku...
aku syor kan korang wat kad ni lelaju okay...
nak daftar sebgai ahli FREE jer (mesti korang suka benda free kan!!!!!) kalo dh jadi ahli korang leh beli kad tu ngn harga rm10/-, nak daftar jd hali pun sikit la punya SENANG, tak kn menyusahkan korang punya la...
nak daftar pun senang melalui on9 jer...
tak payah la ko nak g haruk ke karangkraf mall plak kan...
kalo ko rajin takper la....g jer la ko haruk ke sana...
kalo mmg yg pemalas nk kesana kemari macam aku ni....daftar secara online sangat2 la bermanfaat tau!!!!!
sebelum tu korang kena jadi ahli karangkraf, so korang boleh isi borang KAT SINI
terma syarat dan faedah2 korang boleh tgk KAT SINI
manakala nak BELI kad plak korang boleh isi KAT SINI
selamat menjadi ahli karangkraf....banyakkkkkkkkkk diskaun ooooo kalo dh jadi ahli + pemegang kad diskaun ni..... :))
korang akan dapat kad mcm ni
cantik kan...jom shopping!!!!!1
No comments:
Post a Comment