Sunday, July 22, 2012

| Berbuka at Ikan Bakar Bubu |

hari ni aku tidak berbuka keseorangan seperti smlm
dlm jam 3 petang lebih kurang macam tu la
dpat msg dr nana ajak berbuka sama
so aku yg mmg sorg ni, mengatakan setuju jer la...
boring siottttt mkn sorg2 kat umah...

brp ahli majlis,
hanya 5 org yg berkesempatan
termasuk la rifqi...si comel eta n wan tu...

kedai ikan bakar bubu ni terletak di seksyen 7 shah alam
berdekatan dengan jakel
nk lebih dekat lagi berdekatan dgn upin ipin seksyen 7
kalo korang ke sana terpampang beso2 signboard kedai tu
confirm la nampak
kalo tak nampak gak korang kena la pakai
spek 18 kanta...hahahahha

bile aku sampai jer eta n nana dh mmg siap2 order
kat sini tak perlu booked
leh walk in jer...
ader masak ikan 3 rasa, sotong bakar / goreng tepung
ikan keli n ikan pari bakar, gulai lemak pucuk paku
ader sambal tempoyak, budu n cencaluk...
air sendiri2, desert plak banana split n lagi satu entah ape entah
si nana ni mengorder...

makanan kat sini boleh tahan sedap
kalo nk dibandingkan dengan ikan bakar sekinchan
cuma desert dia jer yg tak berapa nk best sikit...
kalo korang nk mencuba,
boleh jer...takder la menghampa kan...


antara juadah yg diorder..
sedapppppppp
tambah2 ikan masak 3 rasa tu



lepas makan kena bergambo...
sebagai bukti...



..:: bye ::..

No comments:

Post a Comment