Monday, May 28, 2012

| Rumah Untuk Disewa |

Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
korang yg kat sana tu.......
korang yg kat depan tu.......
korang yg kat belakang tu....
aku nk bg tau, ader umah yg nk disewakan...
area bandar kinrara puchong.....

kalo kawan2 korang, korang ader yg tgh cr umah..
meh la rekemenkn umah aku ni....
tapi umah aku ni takder la beso bebenor...
umah low cos jer....
tapi semua perabot dh ader.....
cuma masok bg baju n cuci kaki jer
wa cakap sama lu!!!!!!!!

ni ader la serba sedikit pic yg aku sempat
amik masa dok kemas umah hr tu...
yer la nnti korang tak puas hati plak...
brg2 ape yg ader kat umah tu....


ni brg2 yg ader kat ruang tamu...
sofa bed, meja makan n rak tv (tak termasuk tv erk)
sarung sofa bed tu aku simpan kat dlm almari...
kalo ader yg nk sewa nnti korang masukkan la balik erk..
aku buka coz tak nk dia kotor n pudar warna...


ni plak bilik utama
katil queen termasuk bantal (yg berbungkus tu bantal la)
meja make up n rak tv kecil


ni plak 2nd room
single bed n rak buku


3rd room
bilik ni sebenarnya aku wat tuk 
bilik gosok baju n simpan baju..
almari 4 pintu, ader rak kasut
ader kipas duduk...
ader satu lg drawer (terlupa nk amik pic)


ni plak di bahagian dapur..
ader peti ais (samsung)
mesin basuh (samsung)
n rak dapur..
sila abaikan aper yg ader di atas rak dapur itu erk...


p.s ::  lg satu korang kena bw langsir la..coz aku tak sediakan langsir okay...
lagi satu barang2 ni semua aku beli masa aku dok kat sini 1bulan
so confirm2 la brg2 ni semua still lagi dlm keadaan br...


ALAMAT RUMAH INI

no. A-4-11, Blok A
Pangsapuri Enggang,
Jalan BK 6F,
47100 Puchong...

berdekatan ngan club golf puchong

kalo ader sape2 yg berminat boleh la PM aku kat sini
or email kat aku di alin.emilynn@gmail.com

"harga kite boleh runding"

3 comments: