Sunday, December 11, 2011

| Penggemar Durian |

wajah2 dibawah ni adalah wajah-wajah mereka yg gilerkan durian....kecuali aku la erk sbb aku mmg tak mkn langsung durian ni....tak kena ngn selera aku...buat nk belagak tapi dh mmg tak leh masuk ke tekak ni, cium baunya pun aku dh pening...bukan tak pernah try, dh try tapi tak leh gak....




nampak menyelerakan kan....
kalo yg giler ngn dorian ni confirm tak tunggu lama
habis di lahapnya...

kitaorg janji nk gerak dr s.alam kul 9.30am
ermmm biasa la janji melayu...
pot pet pot per sudahnya kul 10.00am br gerak 
tuk amik hajar kat tmn bukit raja..
pot pet pot pet lagi br la gerak ke t.intan jam 10.30am




sedappppppnya dorg mkn kan....

kete mawi n kete aku gerak dulu...
si wawa ni gerak lambat sikit coz kononnya
nk anta mak dia g bus station tuk balik johor
sudahnya tak jadi balik sbb bus tu boleh plak gerak awal
dr masa yg tercatit dlm tiket...
sudahnya dia angkut sekali maknya ke umah kak uda...heheh

sementara nk menunggu dorg ni sampai
phone mmg kena sntiasa ada kat tanganla
coz nk bg direction kat dorg...
sampai gak ko kan wawa...


korg tgk si hajar tu mkn...
huiiiiii mmg tak tgk org belakang langsung...
sodap erk hajar....



santapan terakhir sblm dorg gerak balik
ke s.alam....



mawi tgh bincang ngn man sape yg nk drive balik?



durian yg tak boleh kena hujan
bak kata aku la kan...hehehhe
sbb tu dipayungkan durian tu...


kawan2 baru..
yg menyerongeh tak ingat tu si atiq (anak buah aku)
yg tgh2 tu si iffah (sian dia papa dia tak ikot)
mata besar n mulut ternganga tu si aqil (ni pun mama dia tak ikot)



tgk perut aqil buncit...
banyak makan buah erk aqil...



alahai baiknya iffah tolong bagikan susu tuk atiq
anak sapoooo la ni...


No comments:

Post a Comment